Fysiotherapie

Eshofsestraat 14

6662AV Elst

E-mail: info@fysiohetstation.nl

Binnen 24 uur een afspraak.

Flexibele openingstijden.

E-mail: info@fysiohetstation.nl

Wij hebben met alle zorgverzekeraars een contract.

Fysiotherapie

Wij zijn een internationaal georiënteerde fysiotherapie; wij proberen eventuele culturele verschillen met allochtone cliënten te overbruggen.

Vrouwen met Islamitische achtergrond worden behandeld binnen de grenzen die door de religie gesteld worden.

Als fysiotherapie hebben we voldoende faciliteiten: oefen ruimte met loopband, crosstrainer, fiets, pulley, enz.

Claudicatio intermittens looptraining: we zijn geregistreerd bij ClaudicatioNet.

Hieronder een paar voorbeelden waarbij de fysiotherapeut u van dienst kan zijn.

kinderfysiotherapie bewegingsanalyse

sportfysiotherapie sportadvies

manuele therapie blessures

zwangerschap medical taping

revalidatie claudicatio intermittens

rug-, nek-, knie- en schouderklachten oefengroepen

fitheidstest COPD

urineverlies bekkeninstabiliteit

orthopedie CVA

Ouderenzorg/geriatrie

Rug- en nekklachten

Rug- en nekklachten zijn een veel voorkomend probleem: het is een van de meest voorkomende

pijnklachten in Nederland. Rug- en nekklachten kunnen veroorzaakt worden door tal van oorzaken, zoals krachtvermindering van rug- en buikspieren, overbelasting, leeftijd, depressies en angst.

Ofschoon het niet altijd gemakkelijk is om de bron van de klachten te achterhalen, is het wel mogelijk om de pijn te verlichten. Na een onderzoek wordt er een behandelplan opgesteld samen met de klant, gericht op zijn of haar specifieke klachten.

Medical Taping

Bij spieraandoeningen is het bewegen vaak pijnlijk. Echter, voor een optimaal herstel van de aangedane spieren is beweging heel belangrijk. Medical Taping is een methode waarbij speciale tape wordt gebruikt die ervoor zorgt dat je eigen bewegingen worden ondersteund. Verder ontstaat er door het gebruik van de tape een liftend effect van de opperhuid, wat zorgt voor o.a. een verbeterde afvoer van afvalstoffen, betere bloedcirculatie en verlichting bij zwelling. Dit alles bijelkaar zorgt voor een sneller herstel.

© Copyright 2012. All Rights Reserved.